Fladbroløbet 2026

Ikke mindre end 43 RFMere – både løbere og gængere – deltog søndag den 3. maj i Fladbroløbet. Vejret var helt perfekt. I teltene var der efter løbet boller m/ost, marmelade og pålæg til alle.

Løbet blev i år afviklet for 50. gang – Elin og Erik fik hver en lille gavekurv af borgmesteren fordi de var blandt de få, der har deltaget i alle løbene.

Klik på ovenstående foto (Scoll ned til bunden) for at se flere fotos fra dagen

 

Forside

Comments are closed.